Een inspirerende Themadag voor Fortune Coffee

Op 18 september genoten alle medewerkers en ondernemers van Fortune van de inspirerende themadag: ‘Gewoon onderscheidend’. Het was een gezellige en inspirerende dag, waarbij het succes van Fortune verder werd uitgebouwd door voort te borduren op het jaarthema: ‘ Gewoon onderscheidend’.

De dag vond plaats op het bosrijke terrein van het Olympisch sportcentrum Papendal te Arnhem. Ton van der Tang, algemeen directeur Fortune Coffee, opende de dag met een interview over vier verschillende  onderwerpen: de nieuwe huisstijl, het project Skippy CRM, de nieuwe website/webshop en de uitwerking van de ideeën van de vorige kwaliteitsdag.

Na het interview van Ton was het tijd voor wat actie tijdens de Identity Games. Alle deelnemers werden verdeeld in vier groepen voor het spelen van vier spellen: Scoren met waarden, Laveren met voordelen, Mega memory en Samen hoger komen. Vol strijdlust gingen de teams van start aan de games. Er werd gevoetbald om punten, een bouwwerk gemaakt van spaghetti en plakband, blindemannetjes gespeeld met aanwijzingen van de rest van de groep en aanspraak gemaakt op ieders geheugen met het mega memory spel.

Na een korte pauze bracht Jelmer van der Meulen van Synergie ons een inspirerend verhaal over het boek ‘Hoe maak je vrienden en beïnvloed je mensen.’ van schrijver Dale Carnegie.

Tot slot was het tijd voor de officiële onthulling van de koffiekar in nieuwe huisstijl. Een bijzonder moment, omdat dit echt de officiële start van onze mooie nieuwe huisstijl was. Ton van der Tang knipte symbolisch het lint door, waarna we allemaal geproost hebben en een groepsfoto hebben gemaakt. De dag werd afgesloten met een uitgebreide barbecue. We konden terugkijken op een gezellige, maar vooral inspirerende themadag.

Labels: