Persoonlijke service, ook voor bouw- en aannemingsbedrijf 3Bouw BV met 1 koffieautomaat

Leestijd: 3 minuten

“We zijn eigenlijk maar een ‘klein klantje’ met maar één koffieautomaat, maar toch krijgen we persoonlijke service, weten ze wie we zijn en doen ze echt hun best voor ons!” Bij 3Bouw BV kozen ze 2 jaar terug voor Fortune Coffee, en daar zijn ze tot op de dag van vandaag heel blij mee!

Tijd voor een nieuwe koffieautomaat

Met de verhuizing aanstaande vonden ze het bij 3Bouw BV, een bouw- en aannemingsbedrijf in Wateringen, tijd voor een nieuwe koffieautomaat. Miranda de Bruijn wist dat Fortune een jaar eerder eens had gebeld en belde die koffieleverancier terug. “Ik noemde dat gesprek en zei dat ze zich dat waarschijnlijk niet meer konden herinneren, maar ze wisten alles nog! Ook dat we gingen verhuizen.” Die persoonlijke aandacht viel direct op en wordt nog steeds gewaardeerd.

Koffiesmaken proeven

Miranda gaf aan dat bonenkoffie qua smaak de voorkeur had, maar dat ze niet zat te wachten op een koffieautomaat die veel en vaak schoongemaakt moest worden. Om de juiste keus te maken werd een proeverij georganiseerd in Zoetermeer. “Met veel koffieautomaten konden we de verschillende soorten zien en de koffiesmaken proeven. De bonensmaak konden ze goed benaderen met de vriesdroogautomaat , dus die werd het.”

De hele dag door koffie

Eenmaal geïnstalleerd was het nog niet meteen helemaal naar de zin. “Er zijn hier een aantal medewerkers, en dus ook net zoveel meningen. Ik gaf dan door dat we een iets andere smaak wilden en dan kregen we een andere koffiemelange. Zo hebben we een aantal smaken nog geprobeerd en de beste gekozen.” En dat bevalt. “Ik drink zelf de hele dag door koffie en hoor van de anderen geen klachten. Ook klanten die hier komen, drinken de koffie helemaal op. Dus dan zal het wel goed zijn toch?!”

Persoonlijke aandacht

Vooral het persoonlijke bevalt Miranda heel goed. “Je hebt altijd met dezelfde mensen te maken, ze kennen de situatie en regelen het allemaal zelf en snel.” De voorraad wordt automatisch aangevuld waardoor ze nooit tekort hebben en bij vragen over het schoonmaken van de automaat (wat heel soms toch moet gebeuren), hadden ze direct een praktische oplossing.

Complete service

3Bouw BV is er ‘van idee tot uitvoering’, en bij Fortune ervaren ze dezelfde complete service. “Ik merk echt dat ze bij Fortune hun best doen voor de klant. We voelen ons serieus genomen en merken dat ze weten wie wij zijn, ook al hebben we dus maar één koffieautomaat. Daar ben je als klant gevoelig voor, ik vind dat heel prettig.”

Wat is jouw favoriete koffiesmaak?

Welke koffie lekker is, blijft altijd een kwestie van smaak. Maar gelukkig hebben we een breed assortiment met verschillende smaken, van bonenkoffie tot vriesdroogkoffie die smaakt als bonenkoffie! Wil jij ook ontdekken welke smaak jou het meest bevalt? Neem dan contact op met de koffieleverancier bij jou in de buurt.

 

Meer vehalen van klanten lezen?

Jonker & Schut, grootverbruiker in koffie, van Fortune Coffee natuurlijk

Prettige klantgesprekken met snelle, lekkere koffie (en een cacao-logo)

Labels: