Heel tevreden klanten, daar doen we het voor bij Fortune Coffee

Leestijd: 3 minuten en 40 seconden

Zonder klanten geen bedrijf, maar wij willen meer dan alleen maar klanten. Bij Fortune Coffee willen we namelijk tevreden klanten. En liever nog: heel tevreden klanten! Daar doen we veel voor, maar we kijken ook of dat wel werkt. Door onze klanten te vragen hoe tevreden ze zijn. En gelukkig zijn ze dat; met een 9,4* mogen we wel zeggen dat onze klanten heel tevreden zijn!

Al jarenlang een hoge klanttevredenheid

Met een koffieadviseur dichtbij leveren we altijd persoonlijke en snelle service en topkwaliteit in alles wat we doen. Maar we houden ons ook aan ons woord; we werken niet met contracten maar volgens ‘afspraak is afspraak’. En we proberen in alles wat we doen een duurzame en maatschappelijk verantwoorde keuze te maken. Dit alles vinden niet alleen wij belangrijk, maar onze klanten ook. Uit het klantonderzoek blijkt namelijk dat ze dit erg waarderen. Zo zeer zelfs dat de klanttevredenheid al jaren op rij hoog scoort.

Vinger aan de pols

Als klanten een koffieautomaat of voorraad geleverd krijgen of als er onderhoud is geweest, sturen wij ze een enquête. Zo houden we constant een vinger aan de pols of de klant tevreden is en of wij het wel goed doen. Want al onze goede bedoelingen zijn natuurlijk maar weinig waard als klanten het niet waarderen. Daarom vragen we ze daarnaar, en naar verbeterpunten.

Vriendelijkheid en ‘afspraak is afspraak’

De klanten zijn gelukkig in het algemeen heel tevreden. En een grote groep beveelt ons zelfs aan bij hun netwerk en bekenden. Het is vooral de vriendelijkheid van onze adviseurs die ze waarderen en het feit dat we onze afspraken nakomen. ‘Afspraak is afspraak’ is bij ons de normale gang van zaken, en onze klanten vertellen ons dat juist deze gang van zaken hoog gewaardeerd wordt.

Verbeterpunten

Niemand is perfect, maar we streven wel graag perfectie na in dat wat we onze klanten bieden. Daarom vragen we ook wat zij vinden dat beter kan. En dat is onder andere het verstrekken van informatie, zoals wanneer iets in het assortiment wijzigt. Of als het onderhoud aan de koffieautomaat gepland wordt. Dat willen klanten graag op tijd van ons horen, en daar gaan we dus nog beter ons best voor doen.

Reviews en een 9,4

Behalve in het klantonderzoek, delen klanten gelukkig ook hun ervaringen bij Klantenthousiasme.nl. Hier plaatsen echte klanten hun review. Op het moment van schrijven staan er bijna 500 beoordelingen die samen goed zijn voor een waardering van een 9,4. En dat is iets waar we heel trots en dankbaar voor zijn!

We blijven ons best doen, beloofd!

Net als dat een fijne kop koffie nog beter smaakt als je die in goed gezelschap drinkt, werken wij nog fijner als de relatie met onze klanten goed is. Daar zetten we ons elke dag weer maximaal voor in, en het resultaat zien we onder meer terug in die hoge klanttevredenheid. Een score die we graag zo houden, dus reken er maar op dat we net zo hard ons best blijven doen om jullie te voorzien van eerlijke, heerlijke producten met een uitstekende, persoonlijke service!

Maak kennis met onze koffie en werkwijze, via jouw regionale koffieadviseur

Drink jij ook graag koffie op het werk? Ontdek dan eens hoe lekker die kan smaken als die ook met een heel goede, persoonlijke service geleverd wordt. In elke regio is een Fortune koffieadviseur aanwezig. Maak snel een afspraak en hij laat je graag kennismaken met onze koffie en onze aanpak.

*) Cijfer klanttevredenheid op het moment van schrijven. Bron: https://klantenthousiasme.nl/reviews/detail?dataId=1165