Klantenservice

Hoe neem ik contact met jullie op?

koffieleverancier Jouw koffieleverancier
Voor vragen kun je natuurlijk altijd terecht bij jouw koffieleverancier.
Hij helpt je graag verder!
telefoon Telefoon
Bel onze klantenservice: 0800 – 1012
Wij zijn bereikbaar van ma t/m vr van 09.00-17.00 uur.
email E-mail
Mail onze klantenservice: klantenservice@fortune.nl
Of vul hier je gegevens in en wij nemen zo snel mogelijk contact met je op.

Hoe maak ik een Mijn Fortune account aan?

Het aanmaken van een Mijn Fortune account is heel eenvoudig. Alle informatie over Mijn Fortune vind je op onze speciale Mijn Fortune pagina.

Hoe plaats ik een bestelling?

Heb je al eerder bij fortune.nl besteld?

  1. Je kunt eenvoudig inloggen met je gebruikersnaam en wachtwoord
  2. Plaats de artikelen die je wilt bestellen in je winkelwagen.
  3. Controleer of je gegevens juist zijn en klik op "Ga verder".
  4. Kies jouw gewenste betaal- en verzendmethode.
  5. Controleer nogmaals alle gegevens en klik op “Ga verder” om je bestelling te plaatsen.
  6. Je bestelling is nu afgerond, je ontvangt hiervan een orderbevestiging per e-mail.

Heb je nog niet eerder bij fortune.nl besteld, maar ben je wel al klant?

  1. Maak een Mijn Fortune account aan en kies voor “bestaande klant”.
  2. Vul jouw klantnummer, postcode en e-mailadres in om jouw gegevens op te zoeken.
  3. Controleer of je gegevens juist zijn en klik op “Opslaan”.
  4. Plaats de artikelen die je wilt bestellen in je winkelwagen.
  5. Kies jouw gewenste betaal- en verzendmethode.
  6. Controleer nogmaals alle gegevens en klik op “Ga verder” om je bestelling te plaatsen.
  7. Je bestelling is nu afgerond, je ontvangt hiervan een orderbevestiging per e-mail.

Bestel je voor het eerst bij Fortune Coffee?

  1. Maak een Mijn Fortune account aan.
  2. Vul je gegevens in, controleer of deze juist zijn en klik op “Opslaan”.
  3. Plaats de artikelen die je wilt bestellen in je winkelwagen.
  4. Kies jouw gewenste betaal- en verzendmethode.
  5. Controleer nogmaals alle gegevens en klik op “Ga verder” om je bestelling te plaatsen.
  6. Je bestelling is nu afgerond, je ontvangt hiervan een orderbevestiging per e-mail.

Kan ik een afgeronde bestelling nog wijzigen?
Controleer je bestelling en je gegevens altijd zorgvuldig voordat je een bestelling afrondt. Mocht je toch nog wat willen wijzigen, neem dan zo snel mogelijk contact op met jouw koffieleverancier. Als hij de order al verwerkt heeft, zijn wijzigingen helaas niet meer mogelijk.

Hoe kan ik mijn bestelling betalen?

Je kunt je bestellingen standaard op rekening betalen. Je ontvangt de factuur op het door jouw aangegeven factuuradres. Ben je nieuw bij Fortune Coffee? Dan voeren wij eerst een evaluatie uit, wat kan inhouden dat wij een kredietcheck doen.

Daarnaast heb je de mogelijkheid om je bestelling met iDEAL te betalen. Jouw iDEAL-betaling wordt door onze betaalpartner Buckaroo afgehandeld. Het enige wat je hoeft te doen is je bank selecteren en je wordt doorverwezen naar jouw eigen bank.

Wanneer worden verzendkosten in rekening gebracht?

Levering bij volgend bezoek
Voor bestellingen die jouw koffieleverancier meeneemt bij zijn volgende bezoek brengen wij geen verzendkosten in rekening.

Levering binnen 2 werkdagen (vóór 12.00 uur besteld)
Voor leveringen die wij bezorgen binnen 2 werkdagen rekenen wij € 8,50 verzendkosten. Is jouw bestelbedrag hoger dan € 50,- dan brengen we geen verzendkosten in rekening.

Wanneer worden mijn artikelen geleverd?

Levering bij volgend bezoek
Jouw koffieleverancier neemt de door jou bestelde artikelen mee wanneer hij de volgende keer bij je langskomt. Weten wanneer dat is, neem dan contact op met jouw koffieleverancier.

Levering binnen 2 werkdagen (vóór 12.00 uur besteld)
Bestel je vóór 12.00 uur, dan ontvang je je bestelling binnen 2 werkdagen. Bestellingen na 12.00 uur, ontvang je binnen 3 werkdagen. Bestel je op zaterdag of zondag, dan verwerken wij deze bestelling op maandag. De bestelde artikelen worden in principe door jouw koffieleverancier persoonlijk bij je bezorgd. In sommige gevallen wordt jouw bestelling geleverd door onze logistieke partner Transmission.

Zijn alle artikelen op voorraad?

Jouw bestelling wordt normaal gesproken uit voorraad geleverd. Mocht een artikel onverhoopt toch niet op voorraad zijn, dan brengen we je hierover zo snel mogelijk op de hoogte. In de meeste gevallen worden niet voorradige artikelen zo snel mogelijk nageleverd.

Hoe is de garantie van mijn koffieautomaat geregeld?

Voor onze koffieautomaten bieden wij in principe een garantietermijn van 12 maanden. Voor alle voorwaarden verwijzen wij je naar artikel 12 van onze algemene verkoop- en leveringsvoorwaarden.

Hoe kan ik een klacht bij jullie melden?

Ondanks al onze inspanningen kan het gebeuren dat je niet tevreden bent over onze producten of service. Mocht je een klacht hebben, neem dan contact op met jouw koffieleverancier. Hij zorgt dan voor een passende oplossing.

Zijn mijn gegevens beveiligd?

Tijdens het plaatsen van een bestelling worden jouw gegevens versleuteld en via een beveiligde verbinding naar ons verzonden. Je kunt deze beveiligde verbinding herkennen aan het slotje rechtsonder in jouw browser, of aan de groene adresbalk bovenaan in je scherm. Zo is fraude of diefstal van jouw gegevens uitgesloten.

Prijzen

Alle genoemde prijzen zijn exclusief btw. Afhankelijk van de door jou gekozen verzendmethode en jouw orderbedrag worden nog extra verzendkosten in rekening gebracht.

Algemene voorwaarden

Klik hier voor onze algemene verkoop- en leveringsvoorwaarden.